fredag 1 maj 2009

Okej, men det har varit så....

fint väder!!!!
Datorn var med till Bredsand men solen sken och brasan brann och alla hade så trevligt så jag kände helt enkelt inte för att blogga.

Nu är jag hemma och har en helt fantastiskt vacker brudbukett ståeende i mitt förråd. Några tärnrosor och kavajblommor.
Säkert kommer det bilder när skorpan har laddat in sin a foton i datorn :-)
I morgon kommer det vara full fart så d¨lär det inte bloggas alls. Kanske kan jag få Skorpan att ta med sig datorn och då kan det komma ett inlägg från Bredsand på kvällen om det inte blir för sent.

Nåja, nu ska horizontalläge intas och i morgon är det bröllop som gäller.
Lilla kusinvitamin ska bli Fru Roos. Fredrik en lycklig make och jag ska få träffa släktingar från Danmark :-)

Sov gott och njut av dagen.

1 kommentar:

Flisan sa...

Ses imorgon <3 Längtar såååå :)