onsdag 27 maj 2009

Djupdyk i Lundinska hemmet =)

Brukar inte anta utmaningar men idag kan jag inte låta bli :)
För ett tag sedan upptäckte Majsan till sin förskräckelse att AIK-hjärtat klapprar i min kropp och nu ska vi se om han kan lära sig något mer om mig.

Alla som vill anta samma utmaning är välkomna och om ni skriver ien kommentar så kanske jag kan lära mig mer om er.

SKOR: Foppaofflor!!
SNEAKERS: Sånt man äter???
JEANS: Ligger i byrån men bootcut om det ska vara några.
T-SHIRT: Gärna linnemodellen eller utan ärm.
UNDERKLÄDER: Oj, det som ligger överst.
PLÅNBOK: Brun och tom
SOLGLASÖGEN: Från macken med lila glas
KLOCKA: Trevlig sak som jag inte använder
SMYCKEN: Vigselringen har aldrig tagits av. Örhängen när jag gör mig till.
TV: Andersson
MOBIL: Kompis gamla Nokia
MP3: i mobilen
DATOR: Skorpans laptop eftersom min egen brann upp :(
SMINK: har jag varje gång jag ska vara fin
DEODORANT: Nivea
TANDKRÄM: Sensodym
SCHAMPO/BALSAM: Clerasil 2 i 1
TVÅL: Dove
PARFYM: Flower by Kenzo
MINERALVATTEN: Vänta nu! Fiskarna jufsar i vattnet så det går inte att dricka!
VIN: Vitt
DRINK: Nej tack!!! Ta hit en wisky :)
BRÖD: Lingongrova med mycket ost
MAT: Förstår jag inte riktigt vitsen med :/
GLASS: Förstår jag mig på! Nogger!!
GODIS: Förstår jag också =) Anton Bergs marsipanbröd och kexchoklad gör mig glad
SÄNG: Hm...bäddsoffa
LAKAN: Hemtex kingsize
FRISÖRSALONG: Var länge sedan jag besökte
DAGSTIDNING: Aftonbladet
MAGASIN: Innebandymagazinet

Ja, Majsan visst finns det vissa punkter vi är lika men även en del olika :)
Lärde du dig något nytt som du inte hade en aning om?

1 kommentar:

Maria sa...

Ja du... vadå mat förstår jag inte vitsen med????

Hallå där, äta bör man annars dör man! Och gott får det ju gärna vara med.

Iuuuuh, fiskar som jufsar... fast inte i mitt dricksvatten iallafall hoppas jag!

Annars fanns där en och annan likhet:)

Kram Maria