måndag 18 maj 2009

hellluuu


hej alla mammas läsare :D hoppas ni mår bra.. med mej är det...hm.. ok.. eller ja det är ju bra :D för jag e ju inte mer sjuk än vanligt som mamma brukar säga :)
idag har mamma vart en ängel och hjälpit mej med min migrän. pappa var med lite i ena hörnet och dom fixa och dona så jag låg lite mitt under alltihopa under täcket och skratta lite åt de båda.. när jag låg där under täcket och huvudet skulle sprängas i bitar skulle mamma upp oh klättra i sängen för att sätta upp en märkläggningsgardin och pappa kom med en handuk med isbitar i...smälter inte de undrar ni då.. jooo då :)... på min kudde! men pappa hjälpte till! och det är ju det som räknas.. sen kanske inte alla hjärnceller användes men de var av vänlighet :). och jag måste säga att jag är sååå tacksam för att jag fick just mina föräldrar :) för dom finns alltid där och ställer upp vad det än gäller.. 20 år och kommer hem till mamma med migrän och hon står fortfarande där givakt :) hon ska bara veta vad tacksam jag är för att hon finns :) jag vet att det inte är alla dagar i veckan jag visar det.. men det är min mamma och kommer alltid att vara MIN mamma :)

så jag ville bara säga tack till henne för att hon finns där :)

// puss på dej kära mor och ha de bara alla där ute :D

Linda/ skorpan

1 kommentar:

Flisan sa...

Ja du skorpan du har världens bästa päron :) PussPuss