onsdag 13 maj 2009

Jaha... nu har jag.....

och kusinvitamin gnugga geniknölarna och hon har fått till det väldigt bra.

Jag har också haft ett långt samtal med lillasysteryster om allt mellan himmel och jord.
Hennes äldsta dotter tar ju studenten på min födelsedag så det blir inte någon tårta hemma i Skälby då inte.
Men jag har en plan!....
Jag ska föröka lura ut hela Nygrens familj den 13/6 till Bredsand och då kan de fira oss båda 2. Herrn fyller ju dagen efter mig :)

Undrar hur det ser ut i kväll? Om jag lyckas få Skorpan att hjälpa till med Fiffin, hon behöver en tur med trimmern och det klarar jag inte själv.
Skulle det nu vara så att hon ställer upp så ska jag låna hennes kamera med lite före/efter bilder. Då kommer hjärtat som hon har på ryggslutet att synas igen :)

Håll tummarna!

Inga kommentarer: