måndag 18 maj 2009



Så här ser det ut i Skälby :( Trist för somliga men en och annan pollennäsa ler nog vackert och tacksamt. En liten paus, ett aningshål



Jag är inte så sugen på det här fenomenet. Men hundarna lär undra vilken möbel jag tycker de ska använda som pinkpinne om jag inte masar mig iväg en sväng i alla fall :)

Skalman, pappa Nygren och "Basil" är och spelar fotboll, Kompis springer i tvättstugan =)
Skorpan ligger nerbäddad i sängen med månadscykeln och migrän, efter 8 timmar tillsammans med bygg-gubbarna och tvånget att hålla masken för att inte bli trackaserad resten av livet så brast det totalt när hon kom hem till mamma :(
Stackars lilla barn - säger jag bara, ger henne en dubbeltreo och plockar fram diskhandduk med isbitar och hänger upp mörkläggningsgardinen, trycker ner henne i sängen och börjar massera huvudet tills hon somnar av ren utmattning :(

Inga kommentarer: