måndag 9 mars 2009

AIK på torsdag ;-)

Som vanligt innan AIK spelar hemmamatch så ringer "Tias" och jag blir alltid lika glad :-)
Finns inte många som orkar kvittra i luren som han gör men så är han ju smålänning också säger gubben som kommer från Öland men är uppvuxen i Nybro.

Eftersom att jag inte är tillräckligt intelligent för att förstå hur tv4 Sport och svenska innebandy förbundet får ihop eqvationen så antar jag att man måste hålla upp ögonlocken enda till 22.00 i kväll om man ens vill se en glimt av innebandy. Men man kan ju alltid köpa matchen för 49 kronor på tv4 anytime. Hm.....
luktar lite - vi behöver pengar så vi gör bort oss lite med tablån, efteråt är det ju ändå försent att gnälla - !!!!!

Jaja jag får väl hålla till godo med live uppdateringen och försöka hålla mig vaken så jag kan se lite i alla fall :-)

Inga kommentarer: