tisdag 17 mars 2009

God morgon världen



En ny underbar, regning dag har grytt över storstaden :-)

Hockey, hockey, hockey är allt man hör på tv i dag. Själv låg jag och lyssnade på radion i går kväll.
- spelarna hänger, ledarna hänger, publiken hänger, ja alla hänger. Linköping är utslagna ur slutspelet!
Dessa ord kommer säkert att bli kult :-) Liksom pucken gliider in i måål!
Haha kul var det i alla fall. Både jag och gubben fick oss ett gott skratt. Inte för att Linköping åkte ut men det lät så himla kul bara.

Innebandyn är jag för en gång skull "lost" på. Jag såg inte en enda minut och inte förrän nu på morgonen tog jag reda på hur det gick för Balrog mot Täby och AIK mot Pixbo.
2-0 till både AIK och Balrog - kan jag ha sån tur så det blir de 2 lagen i Globen????
Nej, mycket ska till om det ska hända men jag har väl rätt att önska mig en sådan final???

I kväll blir det Tv och innebandy med datorn i knät för uppföljning av liveuppdateringen. Jag har bestämt mig för att det blir kaffetermos, mandelkubbar och en skål med gröna grodor och Big punch.
Endast 2 ggr (+finalen) denna säsong är det daminnebandy på tv och då tänker jag prioritera det före allt annat!!!

Ses säkert senare men nu ska hundarna får sin promenad

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej hej :P HaHa, ja du vet du varför du inte fått en bild på köket? Det är för att det ser likadant ut, skillnaden var att det var slarvigt målat innan och nu spacklat, tapetserat och snyggt :) Men det är samma färg! Puss Puss