onsdag 18 mars 2009

Utmanad av Hedemora moran ;-)

Här är reglarena


* Under 3 dagar ska du ta en bild på något som du kan förmedla en känsla igenom
-Bilden ska alltså vara tagen samma dag (så fuska inte och ta en bild ur arkivet)

* Detta ska självklart redovisas på bloggen samma dag du tar bilden

* Inget tvång på antal personer du ska utmana, gör precis som du vill

* Se denna utmaning som en kul grej, ut och fotografera men framför allt ha kul =)

* Kom ihåg att länka till de vänner du vill utmana och informera dom om det

Följande personer vill jag utmana

Skalman

Majsan (fast bara om hon har lust och ork!!!!)

Systeryster

Skorpan

Knappen

Min dagens bild kommer senare :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

=) =) =) =) va spännande det ska bli, jag letar oxå dagens bild..Kram

bdknapp sa...

utmaningar är för töntar moooooooooooster.. kom ihåg det ;) i will not delta!

mie sa...

Kan informera Knappen om att man är en tööönt den dag man förlorat sitt leksinne, synd om dig!!

Lena sa...

Det är knappen som har kameran....inte jag. Och hon töntar sig, vad faen gör man då?
Hahahaha.....jag har tonårsproblem!! ;P

/Syster

mie sa...

Haha.... systeryster!
Man använder mobilen! Vem har sagt att det ska vara bra bilder???
Tur hennes morsa fortfarande har sinnet kvar - du kan ju inte hjälpa att du tappat linsen ;-)
Som sagt allt var frivilligt så har du ingen kamera eller mobil så kan du ju alltid avstå från att anta utmaningen :-)