onsdag 18 mars 2009

Lugn onsdag....

med sol från klarblå himmel :-)

Sommaren 2008

Jag börjar se det framför mig :-)
Våren och sommaren är på intåg, vilket min kropp och jag tackar JA till.

Såg innebandymatchen mellan Faluns och Endres damer i går kväll på tv, ingen höjdarmatch. Igentligen tyckte jag den var skittråkig att titta på.
Jag hade förväntat mig mer kämpaglöd från Endre som mest såg ut som att de betade av en trist måndag på jobbet medan Faluntjejerna nog närmare befann sig i fredagsfräckisarnas kafferast på fredagen.
Trist nu när man faktiskt betalat för tv-tiden för att slå ett slag för daminnebandy.
Man skulle ha valt en annan av kvartsfinalerna men det är lätt för mig att säga som inte förstår hur stort arbete det ligger bakom tv-sändningarna. :-)

Nu väntar Skalman på att jag ska ta med hundarna och följa med honom till bussen som ska ta honom till skolan så jag får helt enkelt återkomma.
Ha det gott och njut av solen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill oxå att våren ska vara på intåg, här är förvisso solen ramme men det är fortfarande en hel del snö :( Längtar tills i hlgen, bara få komma iväg och mysa med familjen Tok :) Kram

Anonym sa...

Såg du förresten att du fick kram tillbaka från Elin i min kommentar? He he det är hon som kallas "bebbe" lång historia som vi kan ta sen =P HE HE

Anonym sa...

He he, nu är jag här igen :P Kolla in min blogg :) Har utmanat dig i en egen kul grej!! Kram