torsdag 26 mars 2009

Hm...det vilar en konstig...

tystnad, uppladdning, pirrkänsla över innebandysverige eller????
Glidit runt lite överallt på innebandysidor som brukar ha en saftig uppdatering under dagarna men nu helt plötsligt råder det stiltje!

Undrar om det kan ha med matchen i kväll att göra???
:-) :-) :-) :-)

PS! Jag såg att mistermicke1988 har åsikter om Isac Carlsson ;-)
Inte vet jag vad ni säger men jag tror nog att mycket är snack och lite är verkstad för hur det än är så har Falun ingenting att förlora men det har Warberg. (Det vore väl fint om man kan få Falun att tro på en enkel match mot Warberg? För att sedan gå för en vanlig dag på jobbet!)

Men jag vill se AIK - Balrog i globen så jag håller på Warberg! (Men bara i kväll)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kusin vitamin i huvudstaden. Fru Ljungberg kan inte kommentera din blogg och gnäller på mig ;-) he he! Kan du inte lägga in inställningen att även anonyma kan kommentera? Så som Lena har!! Kramar