tisdag 17 mars 2009

Portugal vs Sverige 28/3 kl.20.00

Spännande?
Apsolut!

Men................ min lillasysteryster i Enskede berättar för mig att hennes son Emilio är lite förbryllad över tiden för denna spännande match.
28/3-09 20.30-21.30 Earth Houer är det tänkt att vi ska släcka alla lampor, stänga av tv-apparaterna o.s.v.
Emilio som är fotbollsfantast är inte helt överens med omvärlden om tidspunkt att stänga av fotbollen :-)

Emilio och Assistent
Fotat av Knappen

Jag får väl lov att erkänna att jag kan ställa mig lika frågande i saken. Är jag verkligen villig att stänga av då?
Jag vill både ha kakan och äta upp den för visst vill jag göra moder jord en tjänst i gengäld för allt hon ger men kanske inte riktigt till det priset :-/

Emilio! Varför var du tvungen att påtala det här problemet????
Nu kommer jag ju använda en massa tid och energi på att ransaka mig själv!!!!
Kan man inte flytta på matchen?????
Då är mitt problem löst!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm, jag har en idé, kanske inte så smart =) Men släck alla lampor inne hos er å så går du in till en granne som skiter i Earth houer =) =) =)hihi jag e inte dum ja :P