torsdag 19 mars 2009

Torsdag hela dagen


Uppladdning inför kvällen med kaffe och de vanliga stinkpinnarna :-)
Dagens bild kommer i kväll när jag vet om det blir en känsla av lycke eller fortsatt tummhållning för AIK´s forsatta framfart mot Globen.
(Jag har ju lagt in ett önskemål om Aik vs Balrog i Globen)

Skalman missade träningen i går kväll och han är skitsur på mig för att jag inte påminde honom om den :-(
Tror iof inte att han velat sätta på sig utrustningen som fortfarande ligger högst upp på högen med tvätt. Men jag kan inte låta bli att fundera på om jag möjligtvis curlat honom för länge med tanke på att han borde kunna ta ansvar för sin träning själv eller???

Skorpan som skulle börja blogga igen och då ta med en del av hennes jobb har tydligen svårt att få tiden att räcka till!
Hon har inte skrivit på 2 dagar :-) Jag får sparka på henne i helgen för hon har ju tänkt följa med till husvagnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallåååååååå? Dagens bild?? Kusin vitamin!! Kram