lördag 28 mars 2009

Kidnappningen är fixad.....

jag kunde ju inte avslöja så mycket i går för jag vet ju att både Flisan och Fredrik i Hedemora är flitiga läsare av min blogg :-)






Lisa som hela tiden varit involverad i Fredriks svensexa trodde att hon skulle gå fri idag eftersom hon var tvungen att hjälpa Dan med Fredriks kidnappningsmoment men se en del av hennes fix var en förtäckning av hennes egen möhippa.
Kul när man verkligen lyckas lura någon ordentligt :-)

Inte har jag kunnat kommentera hos Trollet (Linda L)heller för även den bloggen läses flera gånger varje dag av det blivande paret Roos.

Nu ska vi åka till Ärvingehallen för åter igen en lördagsmorgon så plingade det till med ett sms ang målvaktsbrist i något lag.
som vanligt så ställer ju Skalman upp, hoppas jag kan få till lite fräcka bilder från den matchen som är den sista i HU2M serien för säsongen. Det blir som bäst en 2:a placering men kan vid usel insatts från gubbarna bli en 3:dje plats.
Skalmans egen serie har ju varit klar ett tag men som sagt så märker vi inte av det speciellt mycket i familjen Nygren.

Hoppas de har kul i Hedemora och att Skalman gör en av sina bättre insatser, då ska nog den här Lördagen bli bra den med :-)

Vi saknar Lets dance framöver men är glada för att Magnus tog hem hela karusellen. Annika är ju en fantastisk lärare men Magnus måste ha jobbat rätt hårt han med ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi Hi, schnyyyg bild på mig =P Hoppas du får njuta av de andra snygga bilderna brudarna kommer hem med =)Massa Kramar