torsdag 5 mars 2009

Jag börjar med att rätta mig själv :-)

Ang listan av BBif´s målvakter:

Matilda Ternvall - går innebandygymnasiet och har numera innebandyn som sin huvudsport. (När jag pratade med henne sist så red hon också och tyckte det var roligt)
Matilda B är utespelare, jag menar naturligtvis Matilda G. Förlåt tjejer! Var inte meningen att blanda ihop era efternamn.

Sist men inte minst så kan jag bara tala om hur glad jag blir när jag får veta att trots Camillas bristande intresse av målvaktspossitionen innan SM så har hon inte bara fått en guldmedalj som hon är värd, hon har också fått nytändning!!!!

Ingen kan vara gladare för det än jag!!! Camilla är nämligen enligt mig en mycket lovande målvakt som jag följt sedan hon kom till Bele Barkarby efter att ha lämnat ishockeymålet.
Tyvärr hade jag inte fått den informationen innan jag listade, det hade varit mycket roligare att skriva in det från början. En stor vinst för både F93 och damlaget. Med nytändning så har hon säkert också fått tillbaka sitt goa, glada humör och är då också en tillgång för laget och kamraterna. Kul Camilla!!!

Matchen i Viksjöhallen blev en mindre rolig tillställning.
Vi började med att hedra Viktor och hans tjöja fick följa med i båset en sista gång. Sedan ville killarna vinna matchen för honom men tyvärr blev det lite övertändning.
De spelade snabbt och hafsigt. De hade så sjukt mycket vilja att det blev för snabbt även för dom själva.
Vaxholm försökte spela ett lugnare tempo och lyckades bra med det.
Känns lite trist om de inte lyckas spela upp sig i 2:an, skulle vara kul om man lyckades på både dam och herrsidan :-)

Inga kommentarer: