söndag 15 mars 2009

Lugn söndag?



Nej!

Vad händer då?
Anders ska hålla sekretriatet på BBIf´s H3N match 15.45 i Viksjöhallen.
Jag vill absolut sitta vid en uppkopplad dator klockan 17.00 för då smäller det i Botkyrkahallen. Balrogs damdemoner vs Täby Is.
Skalman har fått frågan om han vill stå en match i kväll för BBIF´s HJC lag. Det är HJA killarna som ska spela och det är helt okej men sedan är frågan vem som coachar?
Enligt sms i natt :-) är det H.D och M.G.
Nu får vi se om han väljer att ställa upp eller inte.
Han har ju lovat sig själv att aldrig bli så desperat att han ställer upp för HJA vilket jag vet att han kommer hålla men nu är det ju inte HJA´s match egentligen.

Han är en smart kille som just nu är riktigt taggad och störtförälskad i sin idrott och väldigt fokuserad på sitt mål = Globen.
F-N att det ska vara så omöjligt att få tag i biljetter till årets SM-finaler!!!!!

Men innan dess ska jag försöka lura med mig gubben till Jula och Ikea för att strosa runt lite och kanske få lite ensamtid tillsammans. Inte illa när man har "vuxna" barn och man smiter till ikea för egentid :-)

I dag håller jag tummarna för:
BBif herrlag (som ju inte kommer avancera till div 2 denna säsong)
Balrogs damdemoner (som spelar sin första kvart mot Täby Is)
AIK´s damlag (som föröker hålla sig kvar i div 2 utan kval)
BBIf´s Hjc lag bara för att det är BBIF.
BBIf´s damlag (som är färdiga för div 2 spel nästa säsong)

Inga kommentarer: