måndag 16 mars 2009

Det här gör mig mindre glad....

visserligen gillar jag Hedemora men återigen ser/läser jag hur man lyfter upp alldeles för små spelare i herrlagen (inte just Hedemora utan överlag i div 2 lag i sverige).
Som jag skrev i tidigare inlägg i dag så är målvaktspositionen en ganska utsatt possition och riskerna stora, men det glädjer mig att man valde att göra det vid ett underläge med 8-2 så man säkerställde att ynglingen inte behövde bära hundhuvudet för en förlust.
Visst har målisarna sitt egna speciella psyke och jag har apsolut ingen kännedom om just Linus Hansson född 1995 har det psyke som klarar en förlust som belastar honom. Jag har aldrig ens sett honom spela.
(Jag får åka upp till Hedemora nästa säsong och kolla in killen och passa på att ta en fika hos kusinvitamin)
Men snälla innebandyfolket -
Är det här rätt väg att gå??????????????

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa kom till Hedemora =) Hurra!!