onsdag 4 mars 2009

Skit också !!!! :-(

Kikar runt i etern och gör som jag alltid gör, tar en sväng in på BBIF HJA´s hemsida.
till min sorg ser jag i deras gästbok att nu har både Haegermark och Filip Grapne valt att lägga klubban på hyllan.
snart finns inga utav Bele Barkarbys egna produkter kvar. Vad F-n händer?????
Killar i den här åldern brukar kunna vara lite omnipotenta men att de killar som man i alla år har sett som evighetsmaskiner helt plötsligt känner att det inte är värt det längre, att de inte har kul längre!!!!!!

Jag blir så deprimerad, luften går ur mig. Varför kommer dessa killar inte ner och spelar med HJB-laget ett tag och hittar tillbaka till spelglädjen????
Hur mycket tänker föreningen slå ihjäl innan den upptäcker att det här är fel väg att gå????

Jag måste helt enkelt se om jag kan nå Grapne för att kanske locka till mig en intervju och därmed få lite koll på vad som rör sig i huvudet på dessa unga spelare som har kapaciteten att spela rolig innebandy men väljer bort den.
Hoppas han kommer till viksjö i kväll - då ska jag passa på.

2 kommentarer:

Jocke sa...

Enligt uppgift är inläggen i gästboken falska. Man skall inte tro allt man läser, särskilt i gästböcker och bloggar...

mie sa...

oki, då känns det lite bättre :-)Visst är det så att man inte ska tro allt man läser och det om något är väl anledning till en intervju ;-)