onsdag 11 mars 2009

Onsdag kväll....



ska strax gå en sväng med hundarna.
Kanske att jag kan lura med mig Skorpan och hennes nya digitalkamera, då kanske det till och med kan bli en bild på de 2 odjuren :-)
Nu har de ju ätit och druckit kvällomgången.

Sen ska jag krypa i säng så jag kan säga tack och hej till den här dagen och det ska bli väldigt skööönt.

I morgon väntar AIK och Solnahallen, Kul!!!
Skorpan ska vara hos Eva i VIPen, Kompis och Skalman hjälper Nygren vid introt och Adidasläktaren, själv sitter jag i seket som vanligt.
Det ska bli kul för det är bra domare som dömer AIK vs Pixbos matcher under kvartsfinalerna

vi hörs och syns i etern i morgon för efter promenad är det natti natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken cool bild den 1:a var, snor den av dig =) Såg du den snygga skänken som hamnat i vårt kök och vårt kärleksaltare?? hi hi... ses kanske på msn imorgon vid 9 ?? Kramis