söndag 8 mars 2009



Och internationella kvinnodagen som jag firar mer p.g.a. min mamma som har födelsedag den 8:de mars.
Idag fyller hon 65 år och går i pension "på riktigt" Grattis mamma!!!

Sen blir det naturligtvis innebandyhallen då HJB spelar hemmamatch i Björkebyhallen i kväll. Spännande och se vad som händer med det laget till nästa säsong. Känns som att föreningen har ett riktigt bra förslag på intåg som jag hoppas att killarna ska gilla. Egentligen kan jag till och med tycka att de ska genomföra förslaget och sedan kan killarna välja eller välja bort. Det är nämligen ett bra förslag som bygger vidare på breddinnebandyn i förenigen.
Go for it BBIf!!

Inga kommentarer har man fått om tankarna runt dam-utvecklingslaget! Synd men jag har tålamod med sånt arbete som jag tror på och är ganska övertygad om att man kan få till samma tanke på damsidan som man nu har på herrsidan. Sedan kan inte allt se exakt likadant ut men man kan ha samma grundförutsättning. Från den punkten kan man sedan bygga vidare och utvecklas för det måste väl endå vara det som är föreningarnas syfte med sin aktivitet?

Sitter dessutom med liveuppdateringen från USM 16 och USM 18. Kul att följa! :-)
Kan det bli för mycket innebandy???????
Inte om du frågar mig.

Inga kommentarer: