torsdag 26 mars 2009

Kan inte avslöja....

något i alla fall :-(
Eftersom att inte alla inblandade har fått direkt information och jag inte vet om dessa personer läser min blogg så kan jag inte gärna skriva i klartext vad det är som händer framöver i BBIF.
Men jag kan avslöja att de ska göra en förbättring av sin juniorverksamhet och att konceptets grunder är riktigt bra!
Tanken är att bygga broar mellan åldersgrupper och lag vilket inte är ovanligt i dagens innebandyvärld.
Det som kanske sticker ut här är tanken att man inte bara ska röra sig från yngre till äldre lag utan även tvärt om.
Skalman ska tex. kunna träna med P93/94/95 killar för att på det sättet tillföra de yngre åldersklasserna sin erfarenhet och kunnande. De yngre spelarna ska på det viset lära känna äldre spelare och när de sedan spelar med de äldre killarna så känner de redan någon i det laget.
Förstår ni grundtanken???

Det här ska förhoppningsvis byggas även på Damsidan men som jag tidigare skrivit är upparbetningen något längre eftersom det inte finns någon tydlig juniorverksamhet ännu. Men den är på väg :-) Vi har haft ett Dj lag som gjort en bra säsong och med tanke på lagets unga ålder gjort det riktigt bra!!

I går var vi och inhandlade en skinnjacka till Skalman och eftersom Skorpan var med så köpte hon också en, så nu kan våren komma när den vill. "Ungarna" är förberedda!
Skorpan hittade även 2 klänningar (1 vanlig och 1 två-delad)som hon köpte. Tanken var att köpa en klänning till bröllopet i Maj men det fanns 2 olika och hon blev kär i båda 2. Själv blev jag störtförälskad i den två-delade trots att det inte var den jag hade tittat på från början. Nåja, nu har hon 2 att välja på och jag hoppas hon väljer den som består av blus och kjol. :-)
Nu blir Flisan nyfniken!!! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja hallå, vill ju se, upp med bilder pronto tack!! ;-) Hi hi, jag var ute här om dagen och letade klänningar men hittade inte ett skit, var ni i Hallonbergen och fyndade?? Kramar