måndag 23 mars 2009

Sista bilden på utmaningen


NEJ! Jag är INTE Hammarbyare!
Jag vet inte vad jag gjorde för fel i produktionen av mina 3 barn?
Ingen av dem är AIK:are.
Skalman som ju fyllde 17 år i går fick en Hammarbyhalsduk av Farfar och Farmor som tycker att Skalman (deras gudson), är den vi lyckats med eftersom han är Hammarbyare.
Jag delar inte åsikten utan är snarare smått deprimerad över detta produktionsfel som jag lyckats med alla 3 gångerna.

Nåja, jag älskar ju allihopa vilkorslöst så det är bara att erkänna, jag älskar mina ungar trots att de inte insett att det bara finns ett Stockholmslag värt att älska :-)

Vi hade en kanonhelg i Bredsand men tyvärr tog jag med mig en nackspärr hem efter att Herr Nygren av misstag lyckats stänga spjälet till cirkulationen vilket betyder en KALL vagn att vakna i ;-)

nu ska jag surfa runt lite i etern och läsa alla roliga/mindre roliga artiklar om helgens innebandybravader och tänke ut något kul om matchen i går.
Jag återkommer senare, ha en bra dag allesammans.

Inga kommentarer: