onsdag 4 mars 2009

Mot innebandyhallen :-)

Ska för en gång skull få se BBIF herrlag spela match.
Det blir BBIF vs Vaxholm. Matchen inleds med en hedersstund för Viktor Wendell.
En ung trevlig innebandyspelare som gjort sig känd för att vara en trevlig att möta både på och utanför innebandysargen.

Därefter tror jag Bele Barkarby tänker göra allt som står i deras makt för att ta med sig 3 poäng från Viksjö. Även det för att hedra Viktors minne.
Poäng som är viktiga för fortsatt färd mot div 2 som herrlaget satsar på denna säsong. Jag tänker vara där och heja!
Vore så skoj att se Bele Barkarby If i div 2 igen. Det är väl 3 säsonger sedan sist tror jag.

Jag undrar om jag sett någon av deras matcher alls i år??? Jo föresten jag satt i sekreteriatet någon gång i höstas när Herr Granström var sjuk.

Till skillnad från AIK så är jag "bara" reservsekreterare i BBIf ;-)
Men det gör inget för jag har hört att kombinationen Nygren/Granström är ett bra team i rapportkuren :-)
Ska bli kul att studera och se om jag kan "låna" lite tips av dem.

Så nu håller vi tummarna för BBIf och jag återkommer med ett slutressultat om några timmar.
Ha det gott så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har din uppdatering kommit på min blogg :) Puss