söndag 1 mars 2009

Sista inlägget på minst 1 dygn

Varför det?

Jo, idag går startskottet för min lillasysterysters 40-års kryssning :-)
Innan man kan åka till Galaxy för 23 timmars båtresa tur och retur Åbo så ska man ju se till att man har lite snygga kläder, "ungarna" har det de behöver, gubben får med sig allt han behöver, hundarna lämnas hos svägerskan.
Ja ni vet alla de där måstengrejerna :-)

Har jag tur hinner jag träffa lite nyblivna guldmedaljörer också men de lär väl stupa i säng när de anländer till Stockholm igen.
Blåbräspangkakan och Skorpan ska åka kommunalt till båten medan vi andra är lite bekvämare och tar med oss bilen.
Spelar inte så stor roll på vägen till resan men kommer nog vara ganska skönt i morgon kväll när vi ska hem ;-)
Dessutom kan vi ju inte bli hur sena som helst eftersom att vi då kör dagens schema fast bakvänt.
Hundarna ska hämtas hos svägerskan, gubbens grejer ska packas upp, ungarnas kläder ska tillbaka till tvättkorgen, mina egna ska förhoppningsvis samma väg, ja ni vet vad jag menar va???

På Tisdag fyller Skorpan 20 år!!!!
Onsdag har BBIF H3 match i Viksjö.
Torsdag har AIK hemmamatch i Solnahallen (vet ännu inte om jag kommer vara där)
Fredag tänker jag rymma till husvagnen!!!!!
Inte en lugn stund här inte.

Nå väl nu ser jag fram mot ett dygn då alla i min kärnfamilj kommer samlas och då blir vi ju några stycken ;-)

Morsan utan respektive :-)
Pappa som lever ensam
Lillasysyter yster Lena, gubbe och 2 barn 5 ungdommar
Storasyster yster Lo, gubbe (hoppas hans tandvärk släpper) och 2 ungdommar
Ego med gubbe och 3 ungdommar
Blåbärspangkakan
3 assistenter (till vår älskade "Toker" (Mille)
Hur kul tror ni inte att vi kommer ha????

Nu ska jag resa mig och starta upp så jag slipper stressa för det är inte min favoritsysselsättning.
Ha det gott, njut av vädret och Vasaloppet.
F93 on tour - kör försiktigt!!!

Inga kommentarer: