fredag 27 mars 2009

Full fart mot helg!!!! :-)

Nu blir det en spännande helg :-)
Mitt i cupen har sina slutspel som pågår i alla möjliga åldersgrupper och massor av kul innebandy.
Ingen utav mina kottar ska vara med och spela av flera olika anledningar.
AIK gästas av Storvreta på söndag kl. 17.00 hemma i Solnahallen och då är man ju där ;-)

Jag retar mig på att det är så tyst om tjejernas slutspel!!!!
Det är lika aktuellt som herrarnas men icke ett ljud om det på tv!!! Dåligt av tv4 som ju är innebandyns korrespondent genom sina tv-sända matcher.

Foto Magnus Neck


Skorpan, Kompis och Skalman har något fuffens på g, vad vet jag inte riktigt men de har helt enkelt tuttat ihop sig om något och jag har inte lyckats lura någon av dem att försäga sig :-(
Annars brukar Skalman vara ett säkert kort att lura ur alla hemlisar. Antingen har han vuxit ur svårigheten att ha hemlisar eller så har de 2 stora inte informerat honom i helhet.

Kvällens stora nöje är ju förstås Lets Dance och jag får väl erkänna att jag håller på både Bagge och Magnus.
Går liksom inte att välja bort någon, men det är klart att Magnus kanske gjort en större resa än Bagge men hon har ju så j-kla trevlig attityd!
Det borde finnas en glassko för bästa attityden och en för bästa dansare!

Jag smygkollar ju Hedemora som vanligt och de verkar ha snö fortfarande så det känns väldigt gott att bo i huvudstaden just nu :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ville bara tacka för dina fina ord... du gjorde verkligen min dag :) kramar

Anonym sa...

oja snacka om att vi har mkt snö här, har dessutom snöat hela dagen, fy jag spyr på skiten :( Nu väntar lets dance :) Kramar