fredag 6 mars 2009

Kaffepaus :-)



Som vanligt! är det nog många som säger nu :-)
sitter och tittar på friidrott på tv och funderar på om jag ska tvinga kroppen att plocka ur diskmaskinen eller om jag bara ska skita i det, vänta tills någon annan gör det.
Vänta här nu.... det är ju jag som är någon annan! :-(
Skit också...ja då lär det ju bli jag i alla fall. Hm...skiter i det just nu.
blundar och låtsas att jag är någon annan stans i stället.
Total förnekelse kallas det visst i psykiatritermer.

Har suttit och kollat in olika studievägar och kurser. Kanske jag ska börja plugga på distans och halvfart???? (lillasyysterysters fel)
Begravningsentreprenör sa hon men jag hittade ingen sådan linje :-)
Däremot hittade jag en intressant utbildning i Sollentuna som man pluggar på distans 800 poäng på 40 veckor. Är det någon som vet om det är hel eller halvfart???
IT-samordnare/nätverkstekniker är inriktningen. Inte för att jag är säker på vad man kan jobba med sedan men det finns väl it-samordnare på de flesta arbetsplatser som har ett datornät?

Får fundera ett tag till så får vi se var jag landar.

1 kommentar:

Lena sa...

IT!!!Boring, Boring , Boring syster, inte alls dig.(upprepar ditt inläggsrubrik fantasilös som jag är) Syster talar igen ;)haha.
Vad sa vi mer?
Alltså jag kan se dig som samordnare , men IT är så tråkigt!!!!!
Syster, du behöver stimulans!